وقتی ...

وقتی دلتنگ شدی  

به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره  

وقتی نا امید شدی  

به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی 

وقتی پر از سکوت شدی  

به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه 

وقتی دلت خواست از غصه بشکنه 

به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخت

نظرات 1 + ارسال نظر
/ :~●*◦ஜღ╫ Ħ.ΞξlIپیروز & پروانهI¥Д ╫ جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://piroozvictorian.blogfa.com




سلام خوبی....وبت جالبه خوشحال میشم به ما هم سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرت رو برای آپ جدیدم بگو مرسی..این آپ ترکونده در عرض دو سه روز....
راستی دوست دارم توی نظرت اول شیا....اول شدن یک نوع مسابقست که با نظرات زیاد میتونی این عنوان رو کسب کنی.....توی نظراتم آخراشو بخون متوجه میشی چطوری اول شی...
منتظر حضور دلگرمت هستم......بای بای

_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

نمی نویسم .... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی !
حرف نمی زنم ... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم رانمی فهمی !
نگاهت نمی کنم ... چون تواصلا نگاهم را نمی بینی !
صدایت نمی زنم ... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است!
فقط می خندو چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام !

سلام
فرقی نمی کنه چیزی که شما درست کرده اید خوب باشد یا نه مهم زحمتی که شما کشیده اید نتیجه داده و چیزی زیبا پدید اومده و من کوچکتر از اونی هستم که نسبت به چنین کار هنرمندانه ای نظر بدم
خوشحال می شم این چنین آثاری رو دوباره ببینم
موفق باشید.
M

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد