دوستت داشتم

دوستت داشتم

می دونی چرا ؟

چون حس می کردم با تو عشق تو وجودم من زنده شد .

چون با وجود تو احساس می کردم دوباره متولد شدم .

یه احساسی که تواصلا ً شاید هیچ وقت نفهمی یعنی چه . هرچی عشق و احساس داشتم به پایت می ریختم . ت. هم تظاهر می کردی یه وقت کم نیاری .

به خاطر همین هر روز بیشتر از دیروز دلم برات تنگ می شد .اونقدر لایق دونستمت که دو دستی قلبم رو تقدیم کردم .توهم به اصطلاح نامردی نکردی . دوستی اونو چسپیدی و و گفتی خوب ازش نگهداری می کنم . مطمئن باش جای خوبی سپردیش . همیشه می گفتی من باهمه ی آدم بدا  فرق دارم ، من مثل اونا نیستم .

می دونی اعتماد کردن یعنی چه ! اعتماد خیلی سخته خیلی ، اونم توی این زمونه ی نامرد . اما من به حرفات ، به نگاهات و به چشمات اعتماد کردم .

درست زمانی که بهت عادت کردم بی احساسی رو تو وجودت دیدم . دیدم که کم کم داری روی تموم احساسات من پا می ذاری دیگه باورت ندارم . نمی خواستم این رو بگو ...

اما تو رفیق نیمه راهی ، بارها بهم ثابت شد . هر دفعه خودم رو دلداری می دادم که همه چی درست می شه اما نه تو هیچ وقت نخواستی من رو بفهمی چون هر وقت بهت احتیاج داشتم ....

هر وقت احساس تنهایی می کردم و به دلگرمیت نیاز داشتم پشتم رو خالی کردی و من رو تنها گذاشتی .... اینه رسم رفاقت ؟11 کاش می فهمیدی با قلبی که امانت گرفتی  بد تا کردی . حالا می دونم تو با همه ی آدم بدا قلب دیگران رو یه بار می شکنن هستی . اما تو روزی چند بار قلب من رو می شکنی ، روزی چند بار من رو می کشی و دوباره زنده می کنی ، بارها روی قلب شکسته ام پا گذاشتی و له کردی و بی تفاوت گذشتی .

می دونی چیه ؟ نه نمی دونی . یعنی هیچ وقت نخواستی بدونی ، هیچ وقت حاضر نشد حتی یه بار به خاطر تو غرورش رو له می کرد از غرور لعنتیت دست بکشی .

دیگه می خوام دوست نداشته باشم . شاید اینجوری یه ذره بتونی احساس من رو درک کنی ، نمی دونم ....

شایدم مثه بقیه چیزا از اینم خیلی ساده بگذری ،اما این رو بدون ....

نمی تونم ببخشمت.

نظرات 1 + ارسال نظر
Sonya Pezashkian دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.yexan.com

سلام.
وبلاگ بسیار پرمحتوا، زیبا و مفیدی دارید.
مدتی هست که وبلاگ شما و مطالبش رو با اشتیاق تمام دنبال میکنم.
اولا خواستم که ازتون تشکر کرده باشم.
بعدشم بخاطر قدردانی از زحمات بدون چشمداشتتون شما رو با یک وبسایت رایگان افزایش ترافیک و بازدید کننده واقعی که تاثیر خیلی زیادی تو افزایش ترافیک و افزایش فروش محصولات و درآمد اینترنتی وبسایت و وبلاگهای من داشته آشنا کنم.
این وبسایت تو یک مدت کوتاه بیش از یک میلیون بازدید کننده واقعی به وبلاگ یا وبسایتتون میفرسته.
http://www.yexan.com
حیفه که این یک میلیون نفر از دیدن وبلاگ پر محتوا و زیباتون بی نصیب بمونن.
به امید دیدار در قله های موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد